Cobolli Gigli: Absolutnie nie akceptujemy

Giovanni Cobolli Gigli skomentował decyzję Corte Federale.
Nie ma absolutnie żadnej możliwości, abyśmy zaakceptowali ten werdykt. Biorac pod uwagę fakty, które do tej pory ujrzały światło dzienne, wyrok nie może być uważany za sprawiedliwy. Co więcej, najpoważniejsze i kompletnie nieusprawiedliwione jest inne traktowanie pozostałych klubów. Konsekwencje dla Juventusu są ogromnie poważne: Scudetto 2004/05 zostało nam odebrane, jak również – chociaż nie miało nic wspólnego ze sprawą – te za sezon 2005/06, nie możemy też uczestnicyć w żandych międzynarodowych rozgrywkach. A ponad wszystko, wyrządzono nam krzywdę, która zagraża następnemu sezonowi. Odkąd opublikowano zapisy pierwszych rozmów, klub realizował tylko jeden jedyny cel: wprowadzić przejrzystość, i robił to bez żadnego wahania. Z tych powodów zdecydowaliśmy kontunuować odwołania aż do ostatniej dostępnej instytucji. Mogę potwierdzić, że nie przestaniemy aż uzyskamy sprawiedliwość, w interesie naszych niesamowitych kibiców, naszych udziałowców, klubu i oczywiście ligi.

www.juventus.com

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę JuvePoland!

Prywatna Grupa kibiców Juventusu - dołącz!

Subskrybuj
Powiadom o
41 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Informacja zwrotna
Zobacz wszystkie komentarze
alexdelpiero
alexdelpiero
17 lat temu

zaczynam go lubiec:PP swoją droga to ladnie nas wycykali a Milanowi na dodatek zmniejszyli kare i znowu mistrzem zostana:|:|

zoff
zoff
17 lat temu

popatrzcie tera mamy tylko 27 a moglismy miec az 29 i tylko jedno scudetto i bysmy mieli 3 gwiazdki na koszulkach ;(;(;(;(

zoff
zoff
17 lat temu

właśnie scudetto są najważniejsze!!!!!!

danieltr
danieltr
17 lat temu

Forza JUVE!!! Walczymy, walczymy!!!

gianluigi buffon
gianluigi buffon
17 lat temu

MILAN DO P..DY SPOŁECZNE!

kartka. Kornknot

gianluigi buffon
gianluigi buffon
17 lat temu

"Nie ma absolutnie żadnej możliwości, abyśmy zaakceptowali ten werdykt. Biorac pod uwagę fakty, które do tej pory ujrzały światło dzienne, wyrok nie może być uważany za sprawiedliwy. Co więcej, najpoważniejsze i kompletnie nieusprawiedliwione jest inne traktowanie pozostałych klubów. Konsekwencje dla Juventusu są ogromnie poważne: Scudetto 2004/05 zostało nam odebrane, jak również - chociaż nie miało nic wspólnego ze sprawą - te za sezon 2005/06, nie możemy też uczestnicyć w żandych międzynarodowych rozgrywkach. A ponad wszystko, wyrządzono nam krzywdę, która zagraża następnemu sezonowi. Odkąd opublikowano zapisy pierwszych rozmów, klub realizował tylko jeden jedyny cel: wprowadzić przejrzystość, i robił to bez żadnego wahania. Z tych powodów zdecydowaliśmy kontunuować odwołania aż do ostatniej dostępnej instytucji. Mogę potwierdzić, że nie przestaniemy aż uzyskamy sprawiedliwość, w interesie naszych niesamowitych kibiców, naszych udziałowców, klubu i oczywiście ligi."

Piccolo181
Piccolo181
17 lat temu

powiem tak ,,Wy wydymaliscie freda za to fred wydyma WAS" FORZA JUVE

Leon
Leon
17 lat temu

Berlusconi to jest dopiero kret zalatwil Milankowi serie A

Benek17
Benek17
17 lat temu

szkoda tylko tych dwoch tytulow.....ale z drugiej strony co ma powiedizec "TAK JESTESMY OSZUSTAMI"//////////no zastanowmy sie

.::misiek16::.
.::misiek16::.
17 lat temu

Bravo! Trzeba walczyć o sprawiedliwość !!!! FORZA JUVENTUS !!!

pepee
pepee
17 lat temu

Mozemy sie starac ale taka kara juz pozostanie :/.. .tylko nie wiem co milan wogole ma za kare 😐

Piotrek2000
Piotrek2000
17 lat temu

Koleś ma racje że to my mamy największą wine. Tylko my jesteśmy w Serii B, a inni ... lepiej nic nie mówić... :[

.....:::::Forzzzzza Juve::::....

paf
paf
17 lat temu

walczcie panowie o sprawiedliwosc i o Nasz klub!! ;]
pozdrawiam wszystkich wiezacych ;]

Bartek(Juventino)
Bartek(Juventino)
17 lat temu

Fingiustizia e Scandalo. Dawno twierdziłem, że po apelacji Milan będzie mogł graćw LM i się nie pomyliłem. Reszte klubów chyba mają dośc sprrawiedliwy wyrok, ale nie Juve. To skandal, to prosec pokazowy, w którym chce się udowodnić nie wine, ale swiatu że za "oszustwa" są wysokie kary a włoska federacja została "oczyszczona". To był smieszny procces dązenie do celu po trupach -ofiatra stałsie Juve. Ktoś musiał za to beknąć -ktos musiał zostac ofiara. Wiadome jest, że nie Milan, który ma media, gazete, bylego premiera wciąż wpływowego, Lazio, Viola, te kluby sa po za sprawą, one sadzone jako jedyne zostały sprawiedliwie, zaśJuve druga silna druzyna z tych 4 zostałofiarą 1. nie ma wszsytkeigo tego co ma Milan, a po drugie skutecznie zostął na głośniony jako winowajca tego "oszustwa" przez mediolańskie gazety -nie nawidzą nas bo sienas boją. Ale ci wszyscy pokazowi klauni w tym procesie, zapomnieli, że isnieje prawo, któe uniemożliwia osiągniecie horego celu. Narazie to zlekcewazyli co ich ośmeisza, ale my poczekmay na sprawiedliwy wyrok, a klauni cyrku pozostana sami, ich widownia bede już jedynie naiwni.

Zambi300
Zambi300
17 lat temu

chociaz nas wydymali na całej linii ale MY się nie poddamy

Siunc
Siunc
17 lat temu

K### GDZIE TU JEST SPRAWIEDLIWOSC!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/ ja rozumiem ze po tych decyzjach to tylko siasc i bluzgac ale musiscie znalezc sobie inne miejsce.

kartka. white_wolv

Alex!
Alex!
17 lat temu

nie dac sie... a tak btw to mam juz dosc 😐

CzwartyGrosz
CzwartyGrosz
17 lat temu

Mediolańcy nieźle nas zrobili, nie powiem ;P. Nie ma sprawiedliwości na tym świecie

JuveFun
JuveFun
17 lat temu

Jechac z burakami!!!Wszyscy wrocili do Serie A, tylko nie Juventus....ciekawe dlaczego???Mam nadzieje, ze kolejne apelacje przyniosa porzadany cel...Ave Juve

Allen69
Allen69
17 lat temu

http://juventus.ys.pl/news2.php?function=show_all&no=3508
czytac

krop
krop
17 lat temu

Nie damy sie wloskiemu Lepperowi ktory zarzadza milanem i polowa Wloch 😉 FORZA JUVE!!!!

morfeuszrejowiec
morfeuszrejowiec
17 lat temu

nie sadziłem ze z niego bedzie taki cool gosciu :] tak trzymaj Giovanni!!!

Messer
Messer
17 lat temu

Przesuńcie te durne reklamy, bo newsów się czytać nie da

roger
roger
17 lat temu

przestancie wreszcie jeczec.pretensje to do moggiego i spolki.wszedzie szukacie winnych calej afery, tylko nie u siebie.caly swiat, cale wlochy zawiazaly spisek przeciwko juve, tylko jak wiadomo to zarzad juve dzialal jak mafia i spiskowal przeciwko innym druzynom.

mesju
mesju
17 lat temu

Amen.

...:::AVE JUVE:::...

dkt1984
dkt1984
17 lat temu

Sorki, jeszcze coś! Tu nie ma o czym pisać! Większość tych zarzutów jest wyssanych z palca! Nie mają zadnych dowodów na ustawienie jakiegoś meczu w ostatnim sezonie, i co...
...i tak nam berluskoni odebrał tytuł.
Tydzień temu pisałem że ten proces wygląda jakby odbywał się w Polsce 30lat temu. Dzisiaj musze stwierdzić że nie wygląda on na polski proces z okresu realnego socjalizmu, ale jak parodia procesu prosto z moskwy z lat 50!!!!!!!
Takie jest moje skromne zdanie!!!!

dkt1984
dkt1984
17 lat temu

Powiem jedno: <brzydkie słowo ( ͡° ͜ʖ ͡° )> berlusconi i jego świta!

blk01
blk01
17 lat temu

no i ...

ma chłop jaja 😀

sivles
sivles
17 lat temu

nie podawac sie !!!! ........................ nigdy

cziro
cziro
17 lat temu

a Milan moze zagrc w 3 rundzie kwalifikacji Ligi Mistrzow - to jest jakas farsa

fredi19
fredi19
17 lat temu

święte słowa! walczyć JUVE walczyć! sprawiedliwość musi być!

TreDelIbra
TreDelIbra
17 lat temu

SPRAWIEDLIWOŚCI MUSI STAĆ SIE ZADOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FORZA JUVE!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie poddamy się !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KINIEK
KINIEK
17 lat temu

całe sedno sprawy:
"Mogę potwierdzić, że nie przestaniemy aż uzyskamy sprawiedliwość, w interesie naszych niesamowitych kibiców, naszych udziałowców, klubu i oczywiście ligi"

Cube - fan Juve
Cube - fan Juve
17 lat temu

Tego się spodziewałem! Trzeba walczyc o swoje do końca!

cygi
cygi
17 lat temu

Zgadzam sie :]

mil015
mil015
17 lat temu

najbardziej to mi sie podoba ta "29" w logo JuvePoland 😀
Tak trzymać, nie zmieniajacie tego chłopaki 🙂

TomiQ
TomiQ
17 lat temu

I tak trzymac!!!!

DANDI
DANDI
17 lat temu

Ten cały Proces to jest jedna wielka fikcja zorganizowana na pokaz przez Berlusconiego. Niby dlaczego milanowi odjęto na początku tylko 44 punkty co i tak dawało im wystepy w pucharze UEFA bo wiadomo było z góry że empoli nie spełnia warónków na gre w Pucharah. A po dziśiejszej apelacji to juz jest poprostu ŻENADA. Ciekawe dlaczgo nie doszukują się czegoś podejrzanego jak juve paer sezonów temu w ostaniej kolejce straciło mistrzostwo na rzecz LAZIO a przeciez na 3 kolejki przed końcem miąło jakieś 7 punkótw przewagi i co tam nie było żadnego szfindlu sędziowie nie kombinowali. Ciekawe dlaczego tym nie zajmie się ta cała posrana Gazetta de losprot !!!!!!!!!

wojti-s
wojti-s
17 lat temu

@ ej nie wiem jak wam ale mi sie wydaje, że jeszcze Milan na Legie trafi bo polskie zepsoły to właśnie takie szczęście mają 😛

wojti-s
wojti-s
17 lat temu

Właściwy koleś na własciwym miejscu. Widać, że mu zależy 🙂 Ciesze sie, że mamy takich ludzi w zarządzie. Z nimi i nami kibicami klub szybko stanie na nogi 🙂

swiergot
swiergot
17 lat temu

Prezio był w TV tuż po ogłoszeniu werdyktu, wkur...zony maksymalnie. Podoba mi się gość.