Khedira wychwalany

Większość fanów Starej Damy chciała w czasie zakończonego właśnie mercato sprzedać Samiego Khedirę (na zdjęciu). Inną opinię na temat byłego mistrza świata ma dziennikarz Andrea Bosco. W wywiadzie dla TMW Radio bardzo wychwalał niemieckiego pomocnika.

Co podobało mi się w grze Juventusu przeciwko Napoli? Postawa w pierwszej połowie. Dopóki na boisku pozostawał Khedira, widziałem prawdziwe Juve. Po zejściu Niemca obraz gry uległ zmianie. Khedira nie wpływa mocno na tempo gry zespołu, ale to geniusz, który posiada niezwykłą mądrość taktyczną. W pierwszej chwili można odnieść wrażenie, że porusza się wolno, ale w najważniejszych momentach potrafi zaskakująco przyspieszyć, aby przynieść korzyść zespołowi” – wyjaśnił Bosco.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę JuvePoland!

Subskrybuj
Powiadom o
23 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Informacja zwrotna
Zobacz wszystkie komentarze
Świrek
Świrek
4 lat temu

A ja nadal uważam, że po prostu każdy ma różne spojrzenia na piłkarzy, a wiele zalezy od tego jaki ma stosunek do danego piłkarza 😀

Khedira ? Bronię go tu od 3lat i miałem ciągły pocisk mimo, że gośc gra dobrze.

De SCiglio ? Bronie od samego początku .. Jak przychodził mieszano go z błotem i nazywano od najgorszych ,,, Najsmutniejsze jest to, że chłopak zaliczył olbrzymi postęp w grze obronnej, ale pewni ludzie i tak tego nie dostrzega, bo w ich mniemaniu obrońca powinien śmigac po skrzydle jak Neymar .

Higuain ? Już mi się nie chce rozpisywac..

Po prostu tutaj są ludzie, którzy będą szli w zaparte nawet jak nie mają racji, by nie pokazać, że się mylili xDDDD

Świrek
Świrek
4 lat temu

Oby grał jak najwięcej, bo mecz z Napoli, wyrażnie pokazał, że Sami może jeszcze wiele dobrego dla nas zrobić 😉

ars13
ars13
4 lat temu

Co do reprezentacji - owszem, po katastrofalnych dla Niemiec mistrzostwach, Loew zrobil czystki i zakomunikował, że dla części zawodników nie ma już miejsca w reprezentacji, ale nie było wśród nich Samiego. Przed pierwszą przerwą reprezentacyjną po MŚ, Sami nie znalazł się w gronie powołanych, ale ta absencja została poprzedzona rozmową z trenerem, wyjaśnieniem ze strony Loewa powodów decyzji, co tylko potwierdza, jakim szacunkiem trener go darzy. Po hejcie na reprezentację, Loew musiał podjąć radykalne kroki, żeby uniknąc zwolnienia, dlatego testował innych zawodników. No a potem - każdy z nas wie, jak wyglądał cały sezon Samiego - kontuzja goniła kontuzję. Trudno więc używać tego argumentu i pisać, że nagle Loew przestał mu ufać, czy też go 'kochać' albo cenić jego umiejętności.

putout
putout
4 lat temu

często jechany przez kibiców i zazwyczaj bardzo ceniony przez trenerów. dla mnie jasne jest kto ma rację.

poke8585
poke8585
4 lat temu

@Mateys
Podałem więcej niż jeden przykład.
Po raz kolejny potwierdzasz to o czym tym właśnie przed chwilą napisałem. Jak ktoś ma inne zdanie, niż Ty i nie daj Boże Ci się ono nie podoba, wyjeżdżasz właśnie z tekstami typu:
" fff niczego nie zrobiłeś. Wziąłeś jakiś jeden śmieszny przykład nic kompletnie nie udowadniający, wlazłeś na szczyt drzewa i wrzeszczysz, że to Twoje zdanie i jest ono prawdą objawioną. Jak mam dyskutować z czymś kompletnie abstrakcyjnym? "
Jeśli nie potrafisz, nie dyskutuj, nie zmuszam Cie do tego.

poke8585
poke8585
4 lat temu

Mateys | 3.09.2019 | 10:33:37
"Nie chce mi się rozkładać na czynniki pierwsze, w których momentach meczu schodził, ile grał, jaki był wtedy wynik, itd. Każdego zainteresowanego odsyłam do sprawdzenia; można się nieźle zdziwić."

Postąpiłem zgodnie z Twoimi zaleceniami, sprawdziłem, rozbiłem na czynniki pierwsze, napisałem moje wnioski, moje spostrzeżenia. MOJE! Nie Twoje.

Twoja odpowiedź potwierdziła tylko jedno, co już od bardzo dawna wiem. Jeśli ktoś ma inne zdanie od Twojego nie przyjmujesz tego do wiadomości, będziesz wmawiał, przeinaczał jak tylko się da byleby wyjść na swoje. Przykład powyżej.

Podałem wiele innych przykładów do których dlaczego się nie odniosłeś? Bo nie pasują do Twojej opinii? Bo jasno widać w nich, że mam rację?
Nie da się ze mną prowadzić dyskusji bo mam odmienne zdanie od Twojego?

poke8585
poke8585
4 lat temu

https://www.whoscored.com/Matches/1225463/Live/Italy-Serie-A-2017-2018-Inter-Juventus
Kolejne zdziwienie
Schodzi Khedira w 61 w 65 tracimy bramkę 🙂
https://www.whoscored.com/Matches/1225414/Live/Italy-Serie-A-2017-2018-Juventus-Sampdoria
https://www.whoscored.com/Matches/1225463/Live/Italy-Serie-A-2017-2018-Inter-Juventus
Strzela bramki, jedne na najlepszych ocen, kolejne zdziwienia

poke8585
poke8585
4 lat temu

@ Mateys
Pierwsze moje zdziwienie
https://www.whoscored.com/Matches/1250807/Live/Europe-UEFA-Champions-League-2017-2018-Juventus-Tottenham
Schodzi Khedira w 66 tracimy bramke w 71.
Kolejne
https://www.whoscored.com/Matches/1250815/Live/Europe-UEFA-Champions-League-2017-2018-Tottenham-Juventus
Ocena 7.4 , jedna z najlepszych.

poke8585
poke8585
4 lat temu

@ Mateys
Odpowiem tylko na pierwsze z Twoich pytań, otóż Loew nie powoływał ostatnio Samiego, bo, tu Cię zaskocze, Sami był tak po prostu kontuzjowany. Ciekawe odkrycie co?

poke8585
poke8585
4 lat temu

Wiecznie narzekanie na Samiego.
Jedno pytanie do jego przeciwnikow:
- skoro jest tak jak piszecie, że jest po prostu słaby, do do jasnej ciasnej dlaczego kolejny trener wystawia go w pierwszym składzie?

Bobson123
Bobson123
4 lat temu

Odnośnie tego, że pierwsza bramka w meczu z Napoli padła gdy Khedira zszedł. Wszedł za niego Can. Jeśli dobrze się przyjrzycie to można zauważyć, że Manolas byłby na spalonym, bo cała nasza obrona stała bardzo ładnie w linii. Cała obrona, ale Can już nie. Ruszył za szybko i dlatego nie było spalonego. Czy by padła gdyby był Khedira? Nie mam pojęcia. Tylko taką ciekawostkę Wam podrzucam, którą udało mi się zauważyć 🙂

Bobson123
Bobson123
4 lat temu

@putout, poke8585

Ci co go krytykują nie mają na to co napisaliście żadnego argumentu, więc po prostu nie odpowiedzą 😀

grizly
grizly
4 lat temu

odpoczął w poprzednim sezonie, to teraz bedzie miał kolejna młodość 😀

deban
deban
4 lat temu

przepraszam Was moi mili, ale stwierdzenie, że z Neapolem straciliśmy bramki, bo zszedł Khedira bawi mnie do łez.....

A statystyki powyżej.. nikt mu nie odbiera doświadczenia, pomysłu, to w końcu mistrz świata.
Ale w pierwszej połowie po piłce od Higuaina powinien to skończyć z zamkniętymi oczami.

Co do reszty, kiedy tylko nie jest połamany robi swoją robotę i to całkiem, całkiem. Za to mu płacą.
Tylko na pewno nie jest typem zawodnika dziel i rządź.
Po 3:0 cały zespół odpuścił mentalnie, obrońcy robili babole zaliczane do kryminału (odpuszczanie krycia).

Co ma do tego Sami Khedira? Prędzej uwidocznił się brak generała Chielliniego.

Sufixx
Sufixx
4 lat temu

skoro jest taki z******** to czemu Real oddał go za darmo w najlepszym momencie swojej kariery?

Technicznie jest poniżej przeciętnej, kondycyjnie to samo 60 min meczu to dla niego max, chętniej widziałbym w jego miejsce Vidala za czasów gry w Juve

Dwie bramki wpadły po rzutach rożnych to jaka to wina braku Khediry? Co on całe pole karne asekuruje?
Jedna z kontry gdzie cała obrona się pogubiła też by tego na pewno nie uratował.
W tym sezonie będziemy masę bramek tracić, tak jak Chelsea rok temu.

Wojtek
Wojtek
4 lat temu

@up
To akurat nie może być przypadek, że zawsze gdy go niema/po jego zejściu wszystko się sypie.

Samael
Samael
4 lat temu

Są tacy piłkarze którzy nie ważne co zrobią to i tak dostaną swoje (patrz Sami, Matuidi i MDS - tu hej będzie wieczny). Trzeba mieć wywalone i pochwalić przy dobrym występie i zganić przy złym (tak to bywa w piłce).

jarmel
jarmel
4 lat temu

Coś w tym jest.

szary1988
szary1988
4 lat temu

@Mateys
Ale jednego nie można mu odmówić, oglądasz mecz widzisz jak jest beznadziejnie, nie da się wręcz patrzeć na drużynę i jej grę. Potem wpadasz na plan Khedira! to przecież ja go z piłką ani razu nie widziałem po cholerę on w ogóle gra(bądź spaceruje), i wtedy Sami słyszy to wołanie i strzela bramkę z gówna (brzydko pisząc). i tutaj z tą taktyczną mądrością się zgodzę, a wręcz przytaknę iż tak właśnie jest, jednakże szukanie tutaj teorii między zejściem a wynikiem meczu w tym przypadku jest ździebko abstrakcyjne

Mateys
Mateys
4 lat temu

@poke8585: "Podałem wiele innych przykładów do których dlaczego się nie odniosłeś?" Że jak? Jak bardzo łopatologicznie muszę pewne rzeczy wyjaśniać i je kontrować, by było zrozumiałe, że dotyczą danego wątku?

"Postąpiłem zgodnie z Twoimi zaleceniami, sprawdziłem, rozbiłem na czynniki pierwsze", pfff niczego nie zrobiłeś. Wziąłeś jakiś jeden śmieszny przykład nic kompletnie nie udowadniający, wlazłeś na szczyt drzewa i wrzeszczysz, że to Twoje zdanie i jest ono prawdą objawioną. Jak mam dyskutować z czymś kompletnie abstrakcyjnym? Równie dobrze mogę powiedzieć - Khedira jest słaby, bo tak. I dyskutuj z tym.

"Nie da się ze mną prowadzić dyskusji bo mam odmienne zdanie od Twojego?" Niet. Bo w większości przypadków szukasz zaczepek, a nie wymiany argumentów. I, tak jak wspominałem, nawet jak argumenty Ci się jakieś pojawiają, to są dla mnie kompletnie irracjonalne, choć pewnie dla Ciebie są niesłychanie rzeczowe.

PS. Najczęściej dyskutuję tutaj z osobami o odmiennych od moich poglądach, bo to fajniejsze niż ciągłe pisanie "zgadzam się", "masz rację", itd. Jak z czymś się zgadzam, to się zgadzam - mam pod każdą czyjąś wypowiedzią o tym pisać?
I mam raptem kilka osób, z którymi nie chce mi się wdawać w głębsze dyskusje. Czuj się wyjątkowy.

Mateys
Mateys
4 lat temu

@poke8585: No cóż, jesteś jednym z tych, z którymi tutaj nie za bardzo da się prowadzić dyskusję, ale niech stracę, proszę Cię bardzo:

"https://www.whoscored.com/Matches/1250807/Live/Europe-UEFA-Champions-League-2017-2018-Juventus-Tottenham
Schodzi Khedira w 66 tracimy bramke w 71."

Nie byłeś zdziwiony, że straciliśmy bramkę również gdy na boisku przebywał? Co niby ma mi pokazać, to co wkleiłeś? I spójrz - znów zdziwienie - w meczu który wkleiłeś był NAJSŁABSZY W NASZEJ DRUŻYNIE. To się nazywa samozaoranie przyjacielu.

Mecze z Interem? To niewiarygodne, ale (UWAGA!) okazuje się, że OGÓLNIE PO ZMIANACH Z NASZEJ STRONY TRACIMY BRAMKI. Niezależnie od tego czy schodzi Khedira, Pjanic czy pan Zbysiu z kotłowni. I gdy zaczynamy być zmęczeni (czyli w okolicach 60-70 minuty, czyli w momencie gdy Khedirę trzeba zdjąć, bo już nie daje rady). Może tu jakieś wnioski? Czy nie? I, po raz kolejny Inter - gdy na boisku nie było już Khediry, wcisnęliśmy jeszcze dwa gole. Znów jakieś wnioski?

Chłopie, te Twoje wklejenia można rozbijać i rozbijać na części pierwsze i absolutnie w ŻADNYM momencie nie będzie można stwierdzić, że to obecność lub nie Khediry świadczy o stracie gola/gorszej grze.

Mateys
Mateys
4 lat temu

Jakoś nie przypominam sobie ostatnio powołań do reprezentacji Loewa. Loewa, czyli gościa, który przecież kocha Khedirę. Jakoś Real zastąpił go bez problemu i oddał bez żalu, montując jedną z najlepszych linii pomocy w swojej historii. BEZ Samiego w składzie. I stało się to parę lat temu, gdy Khedira naprawdę sporo sobą reprezentował.

A w meczu z Napoli Khedira zszedł, bo padał kondycyjnie, a my zaczęliśmy tracić środek pola (jeszcze z nim na boisku - wystarczy obejrzeć dokładnie spotkanie). I (UWAGA!) trener stwierdził, że nie zejdzie Pjanic, nie zejdzie Matuidi, a właśnie Khedira, bo facet (jakie nie byłyby jego zalety) nie nadaje się już na grę 90 minut na pełnych obrotach. Z sezonu na sezon jest zwyczajnie coraz gorszy fizycznie. Widać to w motoryce, kondycji, zwinności, skoczności i (UWAGA!) WYKOŃCZENIU akcji. Dlaczego wykończeniu? Każdy kto grał w piłkę wie, jak podejmuje się na boisku najważniejsze decyzje, gdy jest się wypoczętym, a jak gdy jest się zmęczonym.

Nie mogę też słuchać już pierdzielenia, że Khedira jest tak ważnym dominatorem, dzielącym i rządzącym w środku pola, że bez niego wszystko się sypie. On po prostu schodzi często z boiska w jednym z najbardziej newralgicznych punktów w meczu - w momencie, gdy WSZYSTKIM naszym zawodnikom zaczyna brakować sił. A jemu w pierwszej kolejności. A niektórzy tworzą jakieś dziwne koncepcje, jakoby to przez jego brak wszystko "pieprzło".

Z ciekawości spojrzałem też na mecze sezonu 17/18 (żeby być uczciwym, bo w ubiegłym sezonie, 18/19, wszyscy cieniowali, a Khedira dużo się leczył) i garść statystyk:

Serie A - 26 spotkań z Khedirą w składzie - 22 wygrane, 1 remis, 3 porazki. Bez Khediry - 12 spotkań - 8 wygranych, 4 remisy, 0 porażek.

W LM grał w większości, a warto tu przytoczyć mecze z Tottenhamem (zjechany równo przez wszystkich, z dziennikarzami na czele; zszedł w 66.min), pierwszy mecz z Realem (beznadziejny występ, zszedł w 75.min.). W sumie rozegraliśmy z nim w składzie 8 spotkań, 4 wygraliśmy, 3 zremisowaliśmy, 1 przegraliśmy (i odpadliśmy).

Nie chce mi się rozkładać na czynniki pierwsze, w których momentach meczu schodził, ile grał, jaki był wtedy wynik, itd. Każdego zainteresowanego odsyłam do sprawdzenia; można się nieźle zdziwić.

I sezon 17/18 to taki, w którym wielu JESZCZE nie mówiło o tym, że to piłkarz praktycznie zbędny i bez wpływu na wyniki drużyny. W sezonie 18/19 było jeszcze gorzej, ale niech mu będzie, że to przez kontuzje 😉

Tak jak już wspominałem i zdanie podtrzymuję - po jego sprzedaży zajmie wszystkim dosłownie chwilę, by zapomnieć, że w ogóle taki ktoś biegał w koszulce Juventusu.

I spokojnie, Sarri też go w końcu odstawi. Niech się tylko nowe nabytki wdrożą.

Mateys
Mateys
4 lat temu

Nasz Mesjasz. Mistrz taktyki, kamuflażu i dywersji (jednocześnie po obu stronach barykady). Wielki Niezrozumiany. Sami Khedira.

Uwielbiam takie dziennikarskie bzdury. Po ubiegłym sezonie wszyscy, na czele z dziennikarzami, widzieli go już w MLS. A teraz nagle każdy dostrzega w nim geniusz i powtarza, że "on zawsze tak twierdził". Ja tam cierpliwie poczekam do kolejnej serii bezbarwnych, bezjajowych występów Samiego i chętnie poczytam tych samych dziennikarzy. A że taka seria się pojawi jestem pewien. Jak to się mówi - róbcie screeny.